sobota, 29 grudnia 2018

Jak zwalczyłem triadę aspirynową III

Dziwne, ale historia się powtórzyła...

Znów był antybiotyk, a nawet dwa- jeden doustnie, a drugi do nosa. Chodziło o leczenie zapalenia zatok, a przy okazji okazało się, że "wyleczyło" triadę. Nie muszę już brać dexamethasonu, a cały czas mam węch i nie mam astmy. Jedyne co biorę, to krople do nosa Pronasal (Mometazon/ mometasone), co przez ostanie lata nie wchodziło w ogóle w grę, gdyż żadne krople na mnie nie działały. Nie chodzi o brak węchu. nie działały w ogóle- zatykało mi nos i nie mogłem przez niego oddychać.
Dawki kropli powoli zmniejszam a efekt się utrzymuje! Mam cały czas węch.
Od odstawienia zakończenia antybiotykoterapii i odstawienia dexamethasonu minęło już 3 tygodnie. W tym czasie nie przestrzegałem też rygorystycznie diety- nie jadłem wyłącznie niczego w dużych ilościch z "czerwonej" tabeli (w małych ilościach jadłem).

Po czterech tygodniach wszystko się popsuło- znów muszę brać dexamethason :(

25 komentarzy:

  1. Bardzo fajny blog. Dowiedziałem się sporo ciekawych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy wpis z interesującymi informacjami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czytać na Twoim blogu tak ciekawe infformacje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Informacje naprawdę przydatne, warto z nich korzystać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy blog, który zawiera masę ciekawych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Informacje na pewno przydadzą się każdej osobie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesujący blog. Zawiera ciekawe informacje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Astmy nie da sie wyleczyć, można ją podleczać lekami aby nie nawracała się zbyt często. Jednakże nie pozbędziemy jej się na zawsze. Duszność może nas dopaść w każdej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie każdy lek potrafi wyleczyć człowieka. Akurat astmy w żaden sposób nie da się pozbyć.

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda, z astmą możemy walczyć ale nigdy jej nie wyleczymy. Nie ma na to lekarstwa, więc trzeba z tym żyć.

    OdpowiedzUsuń
  11. jak tam u Ciebie teraz odkryles cos nowego na polipy

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę super blog. Lubie na niego wchodzić, ponieważ każdy Twój wpis jest bardzo ciekawy i dostarcza ogromnej wiedzy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę spróbować któryś z tych przepisów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super blog. Nie mogę doczekać się kolejnego wpisu. Nie natrafiłem nigdy wcześniej na tak ciekawego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wpisy są naprawdę ciekawe. Każdy artykuł posiada mnóstwo interesujących wpisów, które przydadzą mi się w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Taka wiedza przyda mi się na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  17. Poruszyłeś temat o którym wiele osób po prostu bało by/wstydziło by się mówić. Gratuluję, ciekawy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety, ale z astmą jest ciężko żyć, a wiem, bo doskwiera mi od wielu lat :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdybyście szukali idealnego kominka do domu to polecam zapoznać się z oferta tej firmy https://kominki-kwidzinski.pl/. Znajdziecie w niej bardzo duży wybór kominków w bardzo atrakcyjnych cenach. Jestem pewna, że każdy znajdzie tam coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli szukacie sprawdzonego serwisu AGD to polecam zgłosić się tutaj https://ecoserwisagd.pl/serwis-i-naprawa-agd-koscierzyna/. Sprzęty domowe lubią się psuć i moim zdaniem nie ma sensu od razu ich wymieniać. Naprawa może skutecznie przedłużyć im życie.

    OdpowiedzUsuń