sobota, 23 maja 2015

ANKIETA- Czy po przyjęciu jakichkolwiek antybiotyków choć na chwilę zniknęły Twoje objawy nadwrażliwości na salicylany?

Zapraszam do odpowiedzi na kolejną organizowaną przez "Jedz i Lecz" ankietę pt. "Czy po przyjęciu jakichkolwiek antybiotyków choć na chwilę zniknęły Twoje objawy nadwrażliwości na salicylany?"

Do stworzenia tej ankiety sprowokowały mnie często pojawiające się od Was sygnały zarówno na FORUM- pogadajmy, jak i w e-mailach. Tym bardziej mnie to zaintrygowało, że miałem ponad rok temu podobne doświadczenie.
Zatem proszę o czynny udział w ankiecie bez względu na to czy pomogły wam kiedykolwiek jakiekolwiek antybiotyki, czy nie, nawet gdy pomogły przypadkiem np. przy walce z inną infekcją.
Jeśli jednak pomogły to w komentarzach pod tym wpisem proszę o informacje o tym jaki to był antybiotyk i na jak długo przyniósł ulgę...
Ankieta jest dostępna po prawej stronie bloga Jedz i Lecz

5 komentarzy:

  1. U mnie niestety nie było odczuwalnej poprawy. Nie wiem czego to wina, czy za słabego antybiotyku, czy mojego organizmu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem o co chodzi za bardzo ? jakie antybiotyki co to ma wspólnego z dietą i jedzeniem ? Dziwne

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to zawsze po antybiotykach mam tak że nie moge nic zjeść muszę potem kupować sobie leki na jedzenie i pobudzenie organizmu do jedzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. W moim przypadku antybiotyk podany przy zapaleniu oskrzeli przywrócił mi (na kilka dni) powonienie (którego nie mam chronicznie - mimo dwóch operacji, które w tym kierunku przechodziłem...). Ten antybiotyk to AZIMYCIN. Niestety efekt minął, a ja w dalszym ciągu walczę...
    PIOTR

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem przepisy są naprawdę świetne .

    OdpowiedzUsuń