wtorek, 31 grudnia 2013

Szczęśliwego i zdrowego Nowego Roku!

Szczęśliwego i ZDROWEGO Nowego Roku!
Żeby nowy był lepszy niż stary,
żeby ucichły wszystkie sfary,
żeby zdrowie dopisało
i na kasie nie zbywało.
A co do triady czy astmy,
to żeby je wziął szlag jasny.

Przy okazji przypomniało mi się, jak za łebka, z kolędą noworoczną po domach chodziłem i ziarno sypałem, śpiewając:

„Siejem, siejem groch, na ten Nowy Rok,
Żebyście byli zdrowi, weseli,
jak w niebie anieli.
Żebyście mieli tyle wołków,
ile w płocie kołków, 
Krówek, 
ile w lecie mrówek.
Żeby stały w polu: kopa przy kopie, 
snopy przy snopie,
a gospodarz między kopami,
jako miesiąc miedzy gwiazdami.
Aby szedł wóz za wozem do gumna,
jako pszczoły do ula.”


Jednocześnie chciałem powitać Czytelników ze starego bloga, w nowych "adresach". Mam nadzieję, że zmiana przypadnie Wam do gustu i nie odczujecie z tego powodu dyskomfortu... Będzie trochę inaczej, ale mam nadzieję lepiej i co ważne bez wszędobylskiej reklamy w nagłówkach, stopkach, z boku, z tyłu i gdzie tam jeszcze się ona pojawiała...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz